Superduperöverraskning

Jag är så glad, så glad, så glad för i helgen kommer den här tjejen hit! Vilken sjujävla trevlig överraskning! Redan i morgon dyker hon upp och jag skulle omöjligt kunna vara mer peppad än inför denna långhelg med världens bästa Terran! Bättre vän går inte att finna, och det är ingen floskelklyscha som jag bara kastar ur mig, utan det är verkligen så! Hon har verkligen funnits för mig i vått och torrt och jag vet att hon skulle komma och rädda mig ur stormande hav närhelst jag bad (eller inte bad) om det! Och jag är fullt medveten om att jag aldrig någonsin kommer att kunna vara en lika bra vän tillbaka, som hon är för mig. Även om jag tänker försöka tills jag spricker! Vi ska ju vara vänner ett bra tag till, så jag har ju en del tid på mig att försöka!



Nu ska jag en sväng på skolan, och därefter måste jag hinna städa, handla, träna, städa, sola, förbereda lite inför helgens käk och städa lite till. Och hinna vila mig i form inför helgens galej. Dags att röra på fläsket ,alltså.

Kommentarer
Postat av: marie

fre. lockar lite mer; http://www.umeaopen.se/umeaopen/schema/



vad säger du?

2009-03-12 @ 21:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0