Schlagerfest

Jag har ju glömt att berätta det här....

...det vill säga att vi ska ha schlagerfest hos oss i helgen! Så, vänner, ta och titta efter så att ni inte missat inbjudan på Facebook! Det kommer nog bli ett himla drag, det har nämligen aldrig slagit fel på den fronten när vi har haft fest (snarare har det kanske varit lite för bra drag...). Nämen det blir nog trevligt i alla fall. Huruvida min outfit kommer vara vidare schlagerinspirerad vet jag dock inte. Det är liksom inte my shit. Jag borde få stående ovationer de gånger jag inte går klätt i oversize och vintage. Men men, jag ska i alla fall springa på second hand i dag, och snubblar jag över något paljettbeklätt så vet man ju aldrig. Men, troligen kommer vara lika grå som vanligt, så inga förväntningar tack...

Vi ses i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0