Ny vecka, nya tag

Den gågna helgen har varit bäst! Den roligaste helgen på länge! Har varit superkul med Terranbesök hela helgen, sjukt uppskattat! Men nu är det ny vecka, med nya tag! På torsdag drar jag min kos mot Linköping, och jag känner att planeringen inför den resan har fått ligga lite vilande då det varit så mkt annat på g. Men i dag ska det bli ändring på det! Dock har jag fortfarande ingen (okej, en liten kanske) jävla aning om vad jag ska ha på mig på festen på lördag. Känner stressen nu. Så hjälp mig gärna!

Så om jag är lite frånvarande här denne vecka så bli inte allt för förvånade, för det är much up just nu. Så buckle up, babes! Nu ska jag leva livet som fan, innan livet lever fan med mig!

Kommentarer
Postat av: Lillemelie

Hej stumpan!

Festen på fredag? Eller tänkte du på lördag?

Så himla kul att du kommer ner och hälsar på! Synd bara att jag har tenta både torsdag och lördag, men jag ska festa med er på lördag iaf! Kanske ses på fredag också, beror på om jag orkar plugga då eller inte :P

Saknar dig, ses snart!

kramar

2009-03-16 @ 10:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0