Nu är det mina bullar

Somnade givetvis som ett barn redan efter postkodlotteriets slut och sov över Herr Böna, Wallander och allt annat som gick på tv. Men vad gör det? Dubbelt så mycket energi i dag skadar ju inte. Rummet är städat och ett femtiotal bullar är bakade. Jag kan meddela att det är långt ifrån Sveriges snyggaste bullar som svalnar i köket just nu (snarare sitter gud i himlen och skrattar sig till träningsverk i magmusklerna), men jag tror att de är helt okej goda (jag väntar på att någon ska komma hit och göra en objektiv bedömning...). Och övning ger färdighet, som de säger, rädslan för att misslyckas får aldrig vara större än viljan att lyckas. Så det så.

Nu ska jag läsa lite mer ur Sektbarn (grymt spännande bok, förövrigt) och njuta av en söndag utan yrsel och ångest. Mer sånt åt folket! Och blir ni fikasugna så vet ni var jag finns (plinga tre gånger på dörren, annars skiter jag i att öppna med risk för att stöta på Radio&tv-tjänst eller Jehovas).

Update: Alltså jag har verkligen ätit godare (och mjukare!) bullar någon gång. Men va fan. Bättre lycka nästa gång (vilket lär vara jävligt långt bort med tanke på att det kommer att ta ett tag att få nån att äta upp dessa halvlyckade veteklumpar...)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0