I ett desperat försök att växa upp

Hiskeligt trevligt i går. Dock var min mage lite motstridig så jag valde att knalla hem och sova där vid 23-snåret, då de andra drog vidare ut i Invitovimlet. Huruvida mitt val verkligen berodde på magkrångel eller min trötthet att supa och eviga ovilja att dansa loss är jag själv osäker på. Troligtvis någonting mittemellan.

I dag har jag tagit beslutet att ligga hemma i soffan. Känns jävligt segt just nu dock eftersom kvällens slutspelsmatch går käpprätt! Dock känns det som ett klokt beslut då jag, som sagt, är döless på att festa och trots detta lovat att festa nästkommande tre helger (Schlagerfest hos oss, trolig Linköpingsresa samt Umeå Open - ingen som man kan banga på alltså). Opsiwopsi. Bara att vilja sig i form alltså. Så i kväll blir det att läsa, se Postkodlotteriet, Mr. Bean och Wallander (om jag vågar...). Och att knapra karra, förstås.

Nu ska jag sätta igång och baka kolakakor. Och i morgon blir det både choklad- och vaniljbullar. Så om någon är sugen på bakisfika så är det bara att kika förbi. Sällskap till Beck tas också gärna emot. Ha så kul i kväll! 

Kommentarer
Postat av: Idos

Jag tänker se Beck imorgon minsann!

2009-03-07 @ 23:14:28
Postat av: Anonym

och jag är alltid sugen på bakisfika ;)

2009-03-08 @ 11:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0