Get it together, girl

Jag mår röv. Det är sällan jag mår röv men i dag mår jag röv. Och i går kväll. Gissar att jag fick i mig nån liten bakteriejäkel vid matintaget på Olles i går. Känns precis som de där magkatarranfallen man (jag?) får utomlands. Och har samma kroppsliga effekt också, men det ska vi inte gå in på här, det kan ju trots allt vara någon som äter. Anyway. Hade jag varit ens en gnutta gammal och klok så hade jag stannat hemma under en filt i kväll. Jag känner att febern är på ingående, och gudarna ska veta att jag är fan inte den som är den när vi snackar gnäll över krämpor. Men jag är inte gammal och klok. Och dessutom får jag dåligt samvete gentemot festvärdinnan om jag backar såhär på upploppet. Det tar trots allt inte ondare i magen en halvkilometer härifrån än vad det gör just här. Jag tänker i alla fall göra ett försök. Gud, var med mig.

Så. Nu har jag fördrivit lite tid här för att slippa göra mig klar och förbruka lite nödvändig energi. Tyvärr har jag inget mer att skriva nu. Dags att bita i det sura äpplet, alltså. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Liza

ahh, inte kul att vara sjuk=(men starkt att parta ändå=)se till att ha de så kul då=)

men tusen tack för din hjälp, hoppas att det finns en chans att man kan få in en fot!ska jag bara ringa eller ska jag åka dit tror du?hur många timmar i veckan jobbade du?kul om vi skulle bli arbetskamrater=)sweet!

vi åker 28 mars, ska bli så spännande=)längtar...

hade bra

pusss

2009-03-06 @ 19:37:21
URL: http://kookaburra.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh, jag blev så glad när jag hörde att någon fler tänker o känner som jag! :D

2009-03-07 @ 11:39:36
URL: http://amandamarklund.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Haha jajjemen, hon är ju faktiskt väldigt snygg eran moder ;P

2009-03-07 @ 18:02:11
URL: http://ldubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0