Dagen före nästa dag D

Åh, vad jag är nöjd över gårdagens prestationer! Jag lyckades faktiskt pricka av alla mina göra-punkter utom en, och det är en bragd för att vara mig! Nu är det bara artikelkompendiet kvar, och det kan jag ju faktiskt passa på och göra på tåget/flyget/bussen. I kväll är det packning som gäller. Jag ska ta min resa-med-bara-handbagage-oskuld. Min mamma höll på dö när hon hörde det, så där ser man vart mina svårigheter med att packa måttligt kommer i från. Så, nu ska det bli ändring på torpet, kan alla andra så kan jag!

Anyway. Eftersom jag var så effektiv i går så har jag slängt upp massa auktioner på Tradera. Tolv stycken, närmare bestämt. Så nu får ni ta er en titt och buda loss utan bara helvete (jag behöver nämligen pengar!)! I helgen kommer det regna pengar (tyvärr från mig, inte på mig...) och dessutom ringde mamsen i går och berättade att hon bokat en familjestockholmresa (med bagage!) om prick en månad, så det är inte bara Sverige och världen som har ekonomisk kris just nu.

Så buda, buda, buda HÄR! (Finns skor, väskor, toppar, byxor, shorts...) Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0