Dagen efter dagen D

Citerar en kommentar på ett Aftonbladetforum

Och då har vi återigen fått det bevisat för oss! ATT PENGAR ÄR INTE ALLT! Jag njuter idag, när jag ser alla LHCare lida. För att har man ett lag helt utan ett hjärta så ska man inte vinna guld. [...]

Så jävla jävla jävla skönt. Jag kan inte sluta titta på nyheterna och surfa runt på sportsidor. Glädjen är obeskrivlig. I dag och i morgon ska jag passa på att njuta. På torsdag är det fight igen. Med ett stort hjärta kommer man långt, kanske till och med längst.


I dag är jag ledig och det är much up (mer eller mindre roliga planer...)

Tvätta (har faktiskt inte särskilt mycket tvätt, tummen upp!)
Promenera (solen skiner, pluspoäng för det!)
Fota och lägg ut massor på Tradera (Har lovat mig själv att göra det inte typ 78 veckor nu!)
Läsa ut artikelkompendiet (Snaaaark...)
Fundera över discosmink (Mest för att få göra någonting kul i dag!)
Gå på step (Konstigt nog motiverad!)
Se Rosing välja fel väg i livet (Kommentarer överflödiga!)

Men först av allt ska jag vattna min nya blomma. Det får jag inte glömma. Den ska leva länge, länge! Hejråååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0