D to the I to the SCO

Hörni, nu är det såhär jag jag bokat en halvspontan resa till Linköping (inklusive en dags shopping i Stockholm) 19:e - 22:a. Det kommer bli splendid. Ska hälsa på Lisa, Empan and the rest of the gang. Ska bli så kul att se hur de har det nere i södern! Fest, shopping, middag och fika har jag hört står på schemat, och det låter verkligen som min melodi! Ett problem bara, lördagskvällen består av någon kravallfest (låter himla skojsigt) med temat disco. Så nu är frågan, vem har en sånhär overall bland dammet på vinden? Daska av den, den är min om två helger! (Och utifall att ingen har en sådan så kom gärna med andra utlåneerbjudanden eller allmänna tips kring temat, jag känner paniken här!)

 

Kommentarer
Postat av: Maya

om du får en sekund över när du befinner dig i hufvudstaden så kan du ju alltid slå en pling. ;)

2009-03-11 @ 16:11:30
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0