Vägen till kvinnans hjärta...

Ops. Där rök mina sista stålar på en tröja från nätet. Smart. Fast det är okej när det inte är ett impulsköp, utan något man tittat på länge - eller hur? Tur då att jag nyss har handlat mat så att jag klarar mig resten av veckan (och alkohol också, förövrigt) och att Linnea (igen) har upplyst mig om att jag måste lämna studieförsäkran så att jag får pengar på fredag. Och allra mest tur är det att jag har världens bästa föräldrar som sponsrar till IKSU-kort. Och leverne i övrigt också, för den delen. PUSSSSSSS.

Och min kusin Klara fyller sex stora år i dag, vilket ingen kan förstå (hon var nämligen väldigt nyss nyfödd).


Lena säger: har just kommit hem från Klarassexårskalas

Elin säger: ÄR HON 6 ÅR????


Elin säger: du skojar!!


Lena säger: Nej ajg skojar inte det VAR 6 LJUS PÅ TÅRTAN


Ja, halleluja. Time flies. Congrats, congrats kusin vitamin!


Och förresten (igen!) så kan ju ni som har pengar buda här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0