Tillbakablickar

Okej. Moment of truth. Jag har verkligen skjutit upp det här med bloggen av den anledningen att jag inte vet hur jag ska beskrivna den gågna resan i ord. Sex veckor i helt otroliga Uganda kan inte sammanfattas i några dataskrivna rader, och jag vill inte att det här bloggen ska vara en bok. Dessutom har många av er redan hört mig berätta (och berätta, och berätta) om resan, och dessutom tittat igenom bilderna på Face Book. Så eftersom jag känner mig oförmögen att sammanfatta något obeskrivligt (i ordets rätta bemärkelse) så tänkte jag att - jag skiter i det! Så här kommer några av mina favoritbilder från Afrika, och sedan låter jag bloggen rulla på som vanligt. Och eftersom resan verkligen har förändrat mig som person, i små detaljer men som betyder massor, så kommer detta säkerligen inte vara det sista ni hör, eller ser, från mitt livs resa!























 





























Och nej, jag är inte direkt känd för att vara bra på att sålla.

Kommentarer
Postat av: Louise

En bild säger mer än tusen ord ;) Ni ser ut att ha haft en makalös resa!

2009-01-15 @ 11:27:06
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0