Eller så är det så att enough is enough



2000-talets Sverige behöver en ny version av "Kom in eller stå kvar, det kvittar mig!". En bloggversion. "Ha kvar din jävla blogg eller lägg ner skiten, det kvittar mig!(!!!)". Nu är jag less på Blondinbellas strategiska reklamkupper. Och än mer less är jag på att hon förpestar nyhetssidorna som istället skulle kunna innehålla just nyheter. Vettiga nyheter. Och något annat som jag också är less på är att personer i min omgivning på allvar tror att jag hyser agg mot Blondinbella bara för att hon är ung, snygg och framgångsrik. Tre överraskningar i en. Det visar bara hur lite dessa människor känner mig. Jag avgudar självständiga brudar som kör sitt eget race, står för sina åsikter och inte låter sig köras över hur som helst. Och jag önskar verkligen att jantelagen skulle avskrivas. Men för det gillar jag inte Isabella jagärsåjävlainövad Löwengrip. Och jag tycker inte att hon är snygg heller. Så för mig får hon gärna lägga ner bloggen, eller strunta i det. Jag bryr mig inte för fem korvöre bara hon slutar fejkvela.

Bra kväll förövrigt. Och förutom trevligt umgänge, guitarr hero-skills, djungelvrål och marabou med daim i bagaget, så kom jag även hem med fyra par pumps som jag fick(!) av Marie. Sånt gillas. Nu vet jag vad jag ska rocka i till våren/sommaren. Och fram till dess ska jag rocka i vintageskorna som jag budade hem på Tradera i dag. Slutsats: Inga fler skoinköp nu.
I morgon blir det att damma av några gamla dängor hemma hos Josse och därefter blir det diverse galej på lite olika platser. Vi får se vad Umeås nattliv har att bjuda på. Men innan dess, dusch och skönhetssömn. God natt.


Kommentarer
Postat av: jessica

Jag håller med till 100! Hon är spelar en roll raktigenom. Pallar inte med tjejen för fem öre!

2009-02-03 @ 18:16:20
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0