Städa, städa [...] För det tycker jag är kul! (Eller? Förf anm)

Och på tal om Pippi så har jag köpt en fröken Långstrump-inspirerad tröja i dag. På allvar.

1,5 timma senare är mitt rum äntligen möblerat och beboeligt igen. Tack för att ni ställde upp och hjälpte till! Jag som hade tänkt utskänka en grym gåva till den som offrade sig för laget! Men det missade ni nu! Payback's a bitch!

Tur då att jag har en mamma som gillar att muntra upp mig. Hon jobbar i Stockholm hela veckan och ringde därav och frågade om jag önskade mig något speciellt och bad mig höra av mig med klädbeskrivning innan öppningsdags i morgon. Således kommer resten av kvällen att spenderas på nätshoppar. Och framför "Debatt", såklart. Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0