Skellefteå vs Umeå?!

Nu undrar jag; Vad händer i Skellefteå respektive Umeå i helgen? Någon som har något roligt att erbjuda? Just nu sitter jag i valet och kvalet mellan home town-tripp eller inte. Har trots allt möjlighet att åka hem på långhelg redan efter 12 på torsdag, å andra sidan så är bussbiljett det sista jag vill lägga pengar på just nu. Så vad säger ni? Vart är de det händer i helgen? Kom med förslag. Balla fester ger hög poäng. Så också snowboardåkning.


Och förövrigt. Hur bra är inte Jonathan Clay?!?!


Kommentarer
Postat av: frida

tips på snowboardåkning;

- vännes om du bara vill shredda och tycker om lite boxar, big jumps och liknade, dock bara två nerfarter, brälappen & anders gothnell är de som styrt om du vet vilka det är

- annars finns ju bygdsilijum som har lite park åkning och schyssta backar, dock lite långt men har man bil och vill ha en heldag, ska dit i helgen

- agnäs, bräntis och dylikt men ej lika bra, jag har även en box på gården om man tycker om sådant



åker du mkt? ses snart

2009-01-20 @ 12:20:54
URL: http://fridat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0