I like my money right where I can see it, hanging in my closet

Lalala. Då har auktionen av mina brillor avslutats och den drog in 230 kr. Men jag kände att pengar är ju bara papper och har egentligen inget värde innan man köpt någonting för dem, alltså budade jag hem en jacka på Tradera för 261 kr. Typ jämt upp alltså. Och att gå från ett par plastglasögon (värde 130) till en jacka från Monki (värde iaf 400) måste ju ses som ett jävla bra byte! Dessutom har jag ingen halvvarm jacka samt att jag suktat efter denna länge! Så good work av mig! Jacktjejen bor dessutom i Umeå, så har jag tur så går hon med på att lämna över jackan personligen så att jag slipper fraktkostnaderna, men det vore bara en bonus i det stora hela.


                           Före                                                             Efter




Nu tycker jag att jag har gjort tillräckligt många goda gärningar i dag, och tänkte strax hoppa i säng! Och om ni också behöver en jacka så kan ni ju alltid passa på att buda här, innan det är för sent! Den som ingen jacka har, den får gå med mer än bara rumpan bar!


Kommentarer
Postat av: Ida

Du och dina affärer :) Kommer du ihåg att föra över hyran så jag har den senast 31a. För gärna över en pojkvän eller dylikt eller om du hittar en på tradera skulle jag bli glad. goodnight!

2009-01-26 @ 23:27:24
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Ida

Skriver här medan jag kommer ihåg det. Du ska betala 1938 i hyra, då drog jag bort de där 150 kr för elen. Vet dock inget om internet, har inte fått något om det än men det kommer väl så småningom...

2009-01-27 @ 12:14:38
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0