Move your hand across my knee, turn me into some novelty

Så då var opponeringen gjord, och jag överlevde med råge. Halleluja. Så var man ledig till 13.00 på tisdag utan måsten eller knappt ens borden (nytt ord där?). Och på följande sätt planerar jag att spendera dessa, sammanlagt, fyra dagar.

- Varmt bad med bubbel, vaniljljus och rökelse
- Fotande av vintersolen
- Bio/Let's dance och naturgodis
- Fika (och en shoppingrunda) med några saknade favoriter
- Coctailpartaj hos Wickan
- Bakissöndag och seriemaraton
- Massor med god jävla mat
- Köp av IKSU-kort
- Sovmornar
- Jonathan Clay på repeat

Och allra först, värmeeåterfående under täcket, capucciono med daimsmak och boken Sektbarn.
Har jag sagt att jag älskar mitt liv?

Kommentarer
Postat av: Ida

På söndag börjar mitt tvmaraton klockan 11.30 med Körslaget följt av Lets Dance. Är du påååååå? Då kan vi fara på bio imorgon och se lets dance på söndag!

2009-01-15 @ 15:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0