Fånge hos psykopaten

Satan vad jag kommer ångra det här beslutet när väckarn ringer klockan 06 i morgonbitti och jag ska pallra mig iväg på opponering 8-17, men jag måste bara se dokumentären Fånge hos psykopaten. Trots att jag har sett den förut. Trots att jag har sett flera andra dokumentärer baserade på samma historia. Trots att jag kan det här fallet utantill. Men det är ju så jävla spännande med psykopati.

Jag motiverar mitt val genom att
- Det gynnar min utbildning.
- Jag har tagit täcket till soffan (varför i helvete går det inte att ställa in kanaler på tv'n i mittrum?! HJÄLP!) och kommer på så sätt att vara halvvägs sovande när dokumentären är slut.
- Sova kan man göra i graven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0