Come here, baby

JAG ÄLSKAR MITT LIV!!!

Jag har just nätfyndat den mc-inspirerade skinnjackan från H&M-s vårkollektion 08! Som jag har letat efter den jackan till ett vettigt pris! Och nu har jag funnit den! 330 ynka kronor plus frakt. Helt galet! Satte in lite extra pengar till säljbruden bara för att jag är så i extas! Splendid, splendid, SPLENDID! (Att man kan vara så glad över lite shopping, va?)

mc skinnjacka Trend/mode/chic/hm/kling/retro/rock/sleaze
Och vet ni vad det bästa är? Jo, att om jag (mot ALL förmodan) inte skulle uppskatta jackan lika mycket som jag tror, så kan jag sälja den på Tradera FÖR DUBBELT SÅ MYCKET. Detta kallar jag en bra affär!

(Nu fattas det bara att tjejen blåser mig... Hehö.)

Kommentarer
Postat av: jessica

BikerElin;)

Hoppas den sitter fint, och att du inte blir blåst:)

2009-01-17 @ 13:02:29
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0