Schema

I kväll:

Fest (Note so self: hemma senast 03!!! Kom ihåg!!!)


I morgon:

Uppstigning 06.30 Buss till Vasaplan, vidare till Skell, vidare till Sunnanå ( kan någon förklara för mig varför Umedalenbussen kommer till Vasaplan samtidigt som bussen går till Skell och varför Sunnanåbussen går från Skellcentrum samtidigt som min buss landar där? Tack så jävla mkt för att jag måste spendera massa dötid för att jag inte kommer kunna ta de bussarna! Hemma vid 10.30

På plats för fest (inklusive översovning i byastuga) senast 15.00


Söndag:

Hemfärd från byastugan (No to self: get up!)

Sooooooooooooooooooooooooooooooova.

Plugga gånger tusen.


Måndag:


Morgonbussen till Umeå

Redovisningar 8-16


Tisdag:

Hemtenta 9-15



Slutsats:

Två balla kvällar och därefter...helvetet! Ni kommer nog inte se så mycket av mig de kommande dagarna! Så puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0