Ge mig hektiskt, baby

Spännande dag i dag! Eftersom min nuvarande kurs bara består av ledig, ledig och...ledig(!) så har jag faktiskt anmält mig på en simuleringsövning i dag! Inte(!) likt mig. Jag hatar verkligen teater. Eller nä nu ljuger jag, vi gjorde en musikal när jag gick i nian och det var bland det roligaste jag har gjort i mitt liv. Vad jag menar är att jag är för feg för att spela teater. Jag är alldeles för kontrollerad och alldeles för lite freaked out. Och att bjuda på sig själv existerar inte i min värld. Men, man måste väl utmana sig själv ibland?!

Jag diggar läraren som håller i simuleringen, och om hon säger att det är en bra övning så tror jag henne. Jag har aldrig provat simulering, och jag antar att det kan vara lärorikt att ha provat det eftersom det på senaste har blivit en så populär inlärnings- och utvecklingsmetod. Så i dag tänker jag svälja min stolthet och gå bananer (eller det är mitt mål i alla fall, troligen kommer jag att stå i ett hörn och önska att jag kunde sjunka genom jorden...). Man måste ju våga för att vinna?

Efter plugget blir det step dance (Idos ska med, lovely, mer träningskompisar åt Elin!) och därefter ska jag baka en mumsig efterrätt eftersom jag är bjuden på finmiddag hos Isa (long time no see!). Det här kommer att bli en riktigt bra dag! Gomorron!

Kommentarer
Postat av: isa

ja, de ska verkligen blir roligt att få se dig imorrn.. kom ju på att jag har inte sett dig sen innan du for till unganda, så vi har nog mkt att uppdatera till varandra : )

2009-02-05 @ 15:39:25
Postat av: Ida

jag ångrar mig redan angående detta dansandet!

2009-02-05 @ 16:21:19
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hej!

Vilken fin blogg ! =)

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Ha det bra!

2009-02-05 @ 17:13:43
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0