Garderobssale

Ja, jag sa ju att jag skulle fira i dag. Firar gör jag genom att köpa ett par apsnygga byxor med skinndetaljer från Nelly. Mjao. Det här med att googla rabattkuponger är ju paradiset. Och, jag fick en gratis godisklubba!

Hm, som ni kanske hör så har jag lite av internetshoppingmani. Och, jag har en känsla av att det beroendet inte kommer att försvinna under det närmaste decenniet. Så, that's way min garderob (och mitt rum, men det är typ desamma då 50% av min garderob befinner sig på villovägar...) ska rensas i morgon! Och that's why det vankas garderobssale hemma hos mig! Vad säger ni? Måndag? 19.00? Jag bjuder på fika? 5% rabatt för varje 200:-? Öppet för övriga att också ta med kläder?

Anmälan under kommentarer. Är ni intresserade så kör vi så att det ryker!

Kommentarer
Postat av: marie

anmäler mig..klart på!måndag låter fint!

2009-02-25 @ 20:53:25
Postat av: Ekonomidödaren

2623kr vill jag ha på mitt konto snarast möjligt. Tack på förhand! Fika låter gott btw;)

2009-02-25 @ 21:26:04
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0