Det här är min hemstad (och jag kunde inte vara mer stolt!)

Vet ni, jag kunde inte hålla mig. Jag blev lite förälskad i bilderna från i morse. Helt otroligt att det kan bli så fina bilder med en simpelmobilkamera (drog inte med mig min kamera hem, hade tänkt sno föräldrarnas men den har pappa tappat på flyget, Arlanda, Schweiz, Österrike eller gud vet var...)! Så nu har jag lekt lite med de 20 finaste bilderna i Word (haha, vilket skämt). Och det roligaste är att jag blev tvungen att print screena alla bilderna då det blir jävligt pixtligt när man kopar in i word. Meeeen, nu är det gjort. Jag har inget mer spännande för mig såhär på kvällskvisten. Så här får ni ett bildspel i underbara Skellefteås ära. Detta till ljudet av Säkert!:s cover på the Wannadies "My hometown" som förövrigt också är en låt i Skellefteås ära av att grymt Skellefteåband, omnågon nu skulle missat det! Så, enjoy!










































Kommentarer
Postat av: madde

himla fina bilder elin.

Grymt dålig cover på en bra låt dock. totalförstörd =)

2009-02-18 @ 12:09:24
URL: http://maddekemppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0