Bättre sent än aldrig?

Nu ska jag äntligen anta utmaningen som jag fått gånger två. Som ni säkert inte missat så har jag varit hemma i Skell en hel del på sistone, så därav har det inte blivit av tidigare. Anyway, här är den sjätte bilden i min sjätte mapp.



Det visade sig vara en mindre spännande bild, men från en betydligt mer spännande resa - det vill säga Alpernaresan för ganska precis ett år sedan. En helt underbar och obeskrivlig resa. Jag är så sjukt lyckligt lottad som fick göra mina två drömresor (snowboardresa och Afrikaresa) under ett och samma år. Den här bilden är tagen i St. Anton under resans andra dag. Därefter åkte vi vidare till helt underbara Zillertal för en dryg veckas åkande. Och jag kommer inte på något bättre att säga än att JAG VILL TILLBAKA NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0