Bad times for plånkan, good times for me?

Alltså Elin Pettersson och Tradera är inte en bra kombo! INTE! I dag klickade jag hem en urgullig tröja, men det var egentligen inte mitt fel för den skrek att jag var tvungen? Hmpf. Okej, det hade inte varit så farligt i sig. Tyvärr så har jag hunnit handla en tjocktröja, en kavaj (med tillhörande fula byxor), en tshirt och en pälsväst tidigare i dag. Plus två bussresor, godis till filmstund med Terran och en Waynesmiddag med syrran. När blev jag miljonär? Äsch. Jag tröstar mig med att kavajen, byxorna och tröjan gick på 70 pix sammanlagt (second hand, mitt andra hem) och att även pälsvästen var på rea. Då är det okej, eller hur?

Nu har jag haft syjunta med mamma och syrran. Eller rättare sagt, jag har satt dem i arbete. Mamma fick snabblaga en tröja, syrran fick hjälpa till med designplanering av jeansen (de generna fick hon, inte jag) och jag har sytt ut axelvaddarna på en kavaj samt provslaktat ett par gamla jeans. Så, jag försöker ändå keep it cheap! Att trasha ett par gamla jeans är trots allt pluspoäng jämfört med att köpa ett par för 700. Det gjorde nämligen syrran, samma jeans som jag provat tidigare. Så, jag är inte genomdålig?

Nu ska jag ta mig en dusch och hoppa i säng. I morgon blir det jobb 15.30- ca 03 och även på lördag väntar jobb (Är lika med att jag har tjänat ihop till dagens synder...). Men lördagkväll, då jävlar ska vi slå klackarna i taket! Ingen bangar! Jag måste ju få tillfälle att använda alla jävla kläder!

Kommentarer
Postat av: Ida

fan, jag tvekar, känner jag mig själv så kommer jag gå i idé då jag kommer till byske:D

2009-02-12 @ 23:58:10
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: jessica

Nope, tyvärr jag är fattig. Så det blir att vara hemma och toffla. Hoppas vi ses snart:) puss

2009-02-14 @ 13:40:38
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0