Back on track

Särdärja! Då var man "hemma" i Umeå igen då. Helgen har varit späckfull med att träffa vänner, träffa släkten och att jobba  med melodifestivalen. Jobbet var riktigt kul faktiskt! Mestadels stod jag i baren vilket är riktigt kul. Åh, vad jag skulle vilja utbilda mig till bartender! De som känner mig vet att jag inte tycker om att göra saker som jag inte kan (är bäst på, haha). Men man kan ju inte göra allt! Fick servera en del höjdare och känd från tv-faces i alla fall, synd bara att ,man tyckte att det var häftigt när man var fjorton, och mindre häftigt i dagsläget... Annars hade jag skrutit som bara den!



Förra jobbtillfället. I helgen hade jag en sjuhelvetes ful scarf!


Nu väntar en rätt slapp skolvecka i Umeå innan det är dags för fest i Skellefteå till helgen igen! I kväll blir det middag med mamma på stan då hon är i Umeå och jobbar. På torsdag och fredag ska vi ha samverkan med polisstudenterna (och det är tydligen då jag ska hitta min blivande man enligt de i min närhet, hmpf säger jag!), och det kan ju bli spännande. Fredag skulle jag egentligen åka hem innan Marie började peppa för Umeå Open kick off nu på fredag. Alltså funderar jag nu på att festa på fredag, åka hem till Skellefteå på lördagmorgon och där befinna mig på fest redan klockan 14. Hm, låter helt idiotiskt egentligen, men kul. Dock låter det mer som Elin 16 än Elin 21. Meeeeeeen, den som lever får se. Jag har ju några dagar på mig att ta ett beslut!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tycker scarfen var fin, haha. Röd och fin!

Du borde kanske utbilda dig till bartender ist?!



Haha föresten ska jag kanske presentera mig. Linnea heter jag och jag ska också med på fredag ut, så jag tycker visst du ska stanna!

2009-02-17 @ 20:29:30
URL: http://linnealindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0