Back to reality

Stockholm var nice för mig, bajs för min ekonomi dock. Men hur mycket kommer jag bry mig när jag rockar runt i mina nya snygga fodral? Ungefär lika mycket som min narkotikainnehavsmisstänkta ungdom kommer att bry sig om sockärringen Elin i morgon. Casearbetet 08.00. En riktigt utmaning. Nervositeten på topp.

I morgon är Dagen D, alltså. Dagen D står för död, det visste ni va?
Jag har inte hunnit gå med i donationsregistret, men donera mig till döende, inte till forskning. Bränn resterna och sprid min aska över Skellefteälven. Mina ekonomiska tillgångar tillfaller tredelat på mamma, pappa och min syster. Med undantag av mina nya snygga kläder som tillfaller endast syrran som substitut för födelsedagspresenten som jag inte hunnit ge henne (Dagen S idag, vilket står för systembolaget, grattis grattis!) Blommor vid begravningen undanbedes, pengarna för detta skänkes istället till BRIS, i förhoppning om att dessa pengar kan ersätta en del av allt arbete jag hade förhoppningar om att kunna utföra. Jag kommer sakna er, men jag hälsar på från Nangijala. Älskar er. Må jag vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ville bara förtydliga att du överlevde och gjorde det med bravur :) Du kommer bli en bra soc-tant som jag skickar alla elever till!

2009-04-21 @ 16:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0