Det är nudlar och lånade pengar, du har grå efterslängar

Jahapp. Så var då skolan avklarad för ytterligare en dag. Eller egentligen två dagar, eller till och med två och en halv, med tanke på att jag börjar om först 11.30 på torsdag. Och inte för att jag är bitter eller så, med vad göra?
Det värsta är att det i slutändan nog ändå leder till bitterhet. För vad vore bättre att spendera denna ständiga ledighet med än lite härlig nyförälskelse och en värld genom rosaröda solglasögon? Hur underbart vore det inte att bara krypa ner under en filt och stjäla värme från någon annan? Att slippa se lövens dalande som ett tecken på att kylan är på ingång, utan att istället veta att man har all den värme man någonsin behöver? Nära. Tätt intill. Konstant.

...

Jag blev medlem på Parship igår. Inte för att jag tänker använda det (så desperat är jag inte?), eller för att jag tror att det skulle ha någon direkt verkan - utan för att det tydligen skulle finnas ett test där som skulle upplysa om alternativa ragg. Det jag vill komma till är att det var riktigt skumma frågor man fick svara på, och jag är grymt nyfiken på hur svaren på de frågorna påverkar dragningskraften till en specifik typ. Exempel:

    

Hur som havre. Jag måste tydligen betala dryga 2200 per år för att få se bilder på mina möjliga framtida män, vilket man ju gärna vill ha va? Men 2200 pix, det kändes lite mastigt - det lägger man ju faktiskt hellre på öl! Eller vad det nu var vi kom fram till här hemma i en fyra för tre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0