When the children sing, the new world begins

Googlade kvinnor + våld i går (ett ämne som intresserar mig massvis!), och hittade detta. Välj sidan 32 där du kan skriva in numret, alternativt scrolla ner till sidan 62/63 (känsliga läsare varnas!) och läs (fortsätt läsa till sidan 92) berättelserna som dessa unga tjejer skickat in. HORRIBELT! Gånger som dessa vill jag bara... ge upp! Erkänna mig besegrad av det runda, snurrande klot vi alla spatserar omkring på i godan tro! Samtidigt känner jag mig otroligt glad och stolt över att jag faktiskt utbildar för att kunna hjälpa utsatta människor! Att jobba med unga, utsatta människor är verkligen min dröm! Och jag längtar verkligen extremt mycket tills den dag då jag kan klampa in hos politikerjävlarna och övertyga dem om att psykiatrin behöver pengar - in front of hockeyarenor (den förra höll ju verkligen på att rasa samman?), miljardbelopp på taxiresor till (just det) politiker eller en ny jävla toalettstol till Ostens hus eftersom drottningen inviger och hon (nej huvaligen!) omöjligen kan behöva göra nummer två där någon annan redan rastat sitt nödiga arsle! Vet ni, jag blev plötsligt sjujävla pluggmotiverad!
 


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är tillbaka!!Wohoooo:)

2008-09-09 @ 17:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0