Sitting on your door, just wasting time

Ännu en dag av oändligt många timmar framför dataskärmen och dumburken, mestadels två flugor i en smäll. Måste jag säga att jag är långt mer än uttråkad? Skolupplägget är riktigt korkat, och går i korthet ut på att allting måste göras sakta och att man inte kan ligga några steg i förväg, detta är alltså anledningen till att jag sitter här och längtar efter något att göra men(!) som straff för det kommer att ha tvåmiljonerochenhalvsaker att göra om sisådär en månad. Exklusive Ugandapackande. Och exklusive Ugandafixande.

Anyway. Nu behöver jag tips på saker att spendera mina dagar med! Har ni några bra idéer kanske?
Önskar big time att jag hade ett jobb att gå till, är dock inte läga att skaffa ett nu då jag bara ska spendera dryga 8 veckor till av det här året här i Umeå. Aja, imorgon blir det i allafall myskväll med Tina, och eventuellt någon fler. Tills dess får jag helt enkelt nöja mig med att tänka tillbaka på den passerade helgen, som faktiskt var den bästa på mycket länge! Tack, brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0