Jag skrek, men du hörde aldrig riktigt vad jag sa

Måste dra mig ner på stan i dag. Vad jag ska ha på mig på partyt på lördag är ännu ett stort frågetecken. Grejen är att partylinnen inte känns så jävla frestande efter en sommar utan sol och med mycket mat. Problem nummer två är att jag är störtkär i lager, på lager, på lager, vilket kanske inte funkar tip top på krogen - speciellt inte när man umgås med folk som lööövs to dansa, och hatar att sitta still. Nä, måste försöka hitta något in between. Fast chansen att det händer känns halvdan. Sen måste jag springa på banken också, på grund av fittveromoda, fast egentligen är det kanske mitt fel men det skiter jag i.

Aja, trippen blir med Tillan och Tina iaf, och det innerbär fika no doubts. Och det är ju gillat om inte annat. Helst skulle jag vilja ha en stooor kopp varm choklad med grädde och hela kalaset. Fast det får jag ont i magen av. Fast det skiter jag också i.

I kväll blir det Patrik 1.5 med ett gäng glada brudar, och det känns splendid! Perfekt uppladdning inför morgondagens galej! Nä nu ska jag sluta svamla och skynda på brudarna så att det blir stan omedel! Här blir det varken inköp eller barn gjorda!

Kommentarer
Postat av: Ida

hahha ibland kan jag inte annat än le åt dig Elin :) Du är så arg på allt :D Men det är väl därför du är så lööövely! Imorrn blir en bra dag, på söndag blir det ångestplugg, yeahyeah!

2008-09-27 @ 00:35:44
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: jessica

åh var patrik 1.5 bra?

2008-09-27 @ 01:58:47
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0