Fullt upp

Klockan är bara 10 än, men jag har varit i gasen i dag! Hittills har jag hunnit med att

* Ta twinrixspruta nr 2 (och sticket kändes inte ens, så jag ringde mamma för att fråga om hon trodde att den nervösa praktikanten verkligen sprutade mig. Mamsen sa att hon nog har det, eftersom jag har blod på armen, själv är jag fortfarande osäker och tror att jag kommer att dö av någon blodsmitta som jag inte är fullt vaccinerad mot.)

*
Hämta min cykel på skolan

* Titta in på studentexpen
(då jag börjar fundera på varför jag inte fått studiebidrag för de två senaste månaderna. Det var dock stängt.)

* Ringa ögonläkaren

* Kasta in två tvättar nere i tvättstugan

* Kika på flygbiljetter till Stockholm inför Ugandaresan
(nu är frågan om det är värdare att vänta 8,5 timmar för 500 spänn, eller 5,5 timmar för 800? Tål att funderas på.)


Nu ska jag äntligen äta min lite frukost och njuta en timme tills det är dags att hänga upp tvätten! Därefter väntar storstädning i lyan! Och så hinner jag förhoppningsvis med en sväng på inlinesen lite senare! Vädret är helt underbart!

Sa jag förresten att jag har helg nu? Det fick jag redan i går 10.30! Gillat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0