En ickenykterists bekännelser

Alltså söndagar. Söndagar går ut på att hitta på anledningar för att slippa...

...Kolla på kontoutdraget
...Läsa inkomna sms (som antingen påminner en om vad man lyckades med dagen innan, eller fråga vad sjutton man menade med sms:et från samma tid)
...Kolla i väskan (risken är övervägande att allting inte är kvár)
...Läsa skickade sms (Det har jag dock uppenbarligen löst igår genom att radera alla så att jag slipper ha ångest i dag...smart?)


Herregud. Och jesus. Att man självmant ställer till det för sig på det här viset. Och varje helg!

Tack och lov så har jag brudarna här hemma! Utan dem mitt i söndagsångesten så hade snaran känts lockande! Våra veckliga(?) bakissöndagar framför tv'n är mitt guldkorn varje vecka! Söndagar is the shit, numer. Jag kommer nog aldrig klara av att bo själv igen!

Nämen i övrigt så blev det en rätt ball kväll ändå. Höjdpunkten var att vi satt ute och väntade på en taxi i typ en timme. Vilken kanske låter en uns konsigt. Men i efterhand så var dte ju bara för klockrent att Ida ringde och skällde ut en stackars taxisnubbe tre gånger ("Det är inte möjligt att du har varit här! Vi sitter ju för fan utanför porten!!!")  bara för att senare komma på att hon sagt helt fel adress. Haha! Detta ska sent glömmas!

Nu ska jag hoppa i säng. Vila är ett måste, jag har trots allt bara 5,5 dagar på mig att ladda batterierna inför Olles nästa  lördag! Men om jag känner mig själv rätt så ska det nog inte vara något större problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0