Baby shower

I kväll har vi bäbisduschat Mathilda som har äntligen befinner sig på upploppet med ynka tre veckor kvar till BF. Jag kan verkligen inte fatta det. Innan jag har hunnit räkna bokstäverna i utrikesministershandelskansli så kommer en av mina bästa vänner att ha ett litet knyte i famnen! Det är stort!

Det blev en himla trevlig kväll iaf, med godisätande, lekar och presentöppnande. Men det kan väl knappast bli annat än trevligt med så mycket härliga brudar på en och samma plats? Huvudpersonen blev dessuyom gode överraskad! Tyvärr så har jag just upptäckt att min mobilkamera inte riktigt håller måttet när man fotar inomhus, så bilderna är inte ultimata att hänga i julgranen (hädanefter hänger den vanliga kameran med precis som förut)... Men jag gissar att de närvarande är rätt glada över det, då man kanske inte är i sitt utseendemässiga esse när man praktiserar barnafödsel? Eller? Döm (eller beröm?) själva.



Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt att det blev lyckat :)

2008-09-22 @ 22:44:40
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack för stödet vid förlossningen!

Även om den var ganska brutal, men ack så skönt att slippa den enorma magen. Mitt barn är läskigt lik en kudde - vem fan är fadern?



Pussss

2008-09-22 @ 23:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0