Utmanad!

Vips så har man blivit utmanad också, av Ida. Och jag måste säga att jag tycker att den här typen av utmaningar är betydligt mycket roligare än de då Facebook då man ska slåss mot pirater eller ninjor eller gud vet vad.


Reglerna är följande:
  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.


1. Jag har en ganska extrem telefonfobi som jag har dragits med så länge jag kan minnas.
2. Jag har brutit handleden en gång, efter att jag och en kompis fick för oss att vi skulle bygga hopp och trixa i dessa tillsammans med snowboardgymnasiet. De fyra veckorna med gips var de längsta veckorna i mitt liv, men skadan hindrade inte mig och min gipsade arm från att springa upp och ner i backen för att titta på de som fick åka.
3. Jag kan prata rövarspråket flytande.
4. Jag är en tidspessimist som alltid är för tidig till allting och som tycker att det ligger jävligt mycket i uttrycket "att inte vara i tid är att stjäla någon annans tid".
5. Som barn har jag har vid flera tillfällen försökt döda min lillasyster, bland annat genom att tvinga i henne indianpärlor, skjutsa henne på en datastol med full fart in i en bänkskiva samt släppa ut henne genom bakdörren så att hon faller huvudstupa ner i den flera meter djupa gräva-runt-huset-kanalen.
6. Jag tycker att otrohet är något av det värsta som finns och har ingen som helst respekt för personer som inte kan vara trogna.
7. En av mina favoritlekar som liten var att sprida ut frukosttillbehören på olika ställen i huset. för att sedan låta mina föräldar leka hitta frukosten runt 06-snåret. Att de inte gjorde en return to sender är styrkebevis!


Nu utmanar jag Emma Lu, Lisa N, syrran, syrrans kompis Linnea, Magnus Betnér, Lasse W samt Mc Dreamy att 1)Skaffa en blogg och 2) anta utmaningen ovan!



Nu sängen! Kyss!


Kommentarer
Postat av: elin

Håller med om otrohet, jag kan inte förstå hur folk har så svårt att vara trogna?!

Nåja, jag hoppas din syster kan förlåta dig idag! ;)

2008-10-30 @ 16:02:39
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0