Enkelspårig

Klockan har passerat 22 och jag har äntligen landat hemma efter en slitig dag. Morgondagen kommer att bli än slitigare med plugg från 09 till 22. Innan dess ska jag hinna på infektion och ta sista hepatitsprutan samt vaccin mot hjärnhinneinflammation (jag vill inte tänka på hur många laxar jag har bränt på vaccination...). Det roligaste är att jag tycker att tentapluggandet är skitkul! Och nu tror ni att jag skojar, men det gör jag inte. Det är ändå himla kul att lära sig massor av användbarheter. Och behövligt, om man tänker komma någonstans i arbetslivet, klättra på den omtalade karriärstegen. Haha. Jag kommer aldrig glömma hur mamma skrattade åt mig när jag efter en veckas jobb på psyket sa att "Jo, det är kul, men jag tycker inte om att vara på längst ner på botten, jag trivs inte med att vara sämst!"

Nu ska jag hoppa i säng med ett bokkapitel som jag fick nys om efter en googlesökning. Hehö. Jag är övertrött.

Kommentarer
Postat av: Ida

Gå verklig till infektionskliniken i tid, idag var det SJUKT mkt folk. Tog en timme allt som allt för mig och då var jag där 8.10. Var över 100 personer där.

2008-10-28 @ 23:02:03
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0