One year, a thousand changes

Fredag och middagstid. En vanlig vecka skulle det vara helg och pluggfrihet, men inte en helg som denna! Gänget ska ut och skaka rumpenstump i kväll, och jag tycker egentligen att det känns rätt skönt att ha en anledning att stanna hemma. Rumpskakandet (eller egentligen inte, då jag föredrar att stå så stilla som möjligt) får vänta till i morgon då jag och Marie ska bjuda våra öron på en belöning i form av Krunegård, Hello Saferide och resten av Popupgänget! och det känns tiptop att festandet kommer att bestå av bra musik, (mer åt) sofistikerat drickande, det känns så otroligt uttjatat med en-fest-som-alla-andra. Åter till i dag. Emma kommer snart hit, vi ska en sväng på Ica och inhandla ingredienser till marängswiss eller något åt det hållet (betydligt godare än alkohol, by the way!). Därefter blir det lite lagom med plugg och en drös av idolframföranden av schlagerlåtar! Kanske kommer Christine hit också! However, jag tror det blir grymt!

Förövrigt så snöar det i dag (-nehe?!?!). Och jag tänkte bara påpeka att det var precis ett år sedan förra årets första snö föll. I alla fall om man räknar fredagar. Och även om det var helt otroligt med första snön när man var liten, så tror jag att förra årets första snö var den bästa i mitt liv! Den här kvällen hade jag varit ute och dansat på Corona, utklädd till  (förjävligt ful) pumpa(!!!), och allmänt haft en förjäääääääääääävla rolig kväll! Och kvällen blev inte sämre av att vid tvåsnåret på natten komma ut till en vitklädd värld! Jag har typ aldrig blivit så överraskad! Vi hade snöbollskrig med massa okänt folk och var allmänt urspårade! Och jag har aldrig varit så snömulad och blööööt! Helt underbart!!!

Nä, nu måste jag traggla lite forskning innan Emma dyker upp! Hoppas att ni får det kul i kväll!





Ett år sedan. Time flies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0