Too cool for school?

Nä, kanske inte, men lite vuxet skolk var allt vad jag och Emma ägnade oss åt i dag. Efter fyrtiofem minuter på en halvkass föreläsning så var vi mer än less. Eller Emma var i alla fall less. Och i att vara en förträfflig vän ingår förstås att hänga med på stan när ens vapendragare har sprattel i benen och är i desperat behov av en vinterjacka? Vi säger så. Det blev en himla härlig förmiddag i alla fall, som slutade med helt underbar indisk buffé! Och vi ryckte dessutom upp oss och kämpade oss igenom eftermiddagsföreläsningen, även om det bara höll en gnutta högre klass än den vi sket i.





Mitt i vårt springande på stan sprang jag också på vääärldens läckraste brillor! Väääärldens! Har suktat efter liknande brillor i över ett år, och äntligen hittat de perfekta! Och det är riktiga brillor som man kan sätta glas i! Nu är frågan om jag har råd att lägga typ 5000 spänn på ett par nya glasögon? Som dessutom kommer göra mig ful i minst 80% av världens ögon? Hmm, vad säger ni?



Här är de. Brillorna! Fast "mina" är svarta.

Nä, nu ska jag pudra nästan lite och skynda mig iväg till Kickan! Bruden bjuder tydligen på vin innan det är dags för Olles och hockeyn! Det är bra skit!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken underbar bild Elin. Sjukt fokuserad på maten:)Jag bjuder på den. Tack för en härlig fm. Favorit i repris snart;) Hoppas ni får en trevlig kväll på Olles. Syns i gryningen - frulle å plugg.



Love/e

2008-10-02 @ 19:10:55
Postat av: rebban

vilka snygga brillor :)

2008-10-02 @ 23:13:38
URL: http://rebeckalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0