Too cool for school

...Or not!

Jag har en känsla av att jag inte är speciellt spännande den här veckan! Mitt liv består av tentaplugg och en uns av mat- och sovklocka, men det är it. Nu sitter jag på skolan och försöker bli lite klokare, och det går åt rätt håll! Nu har jag i princip full koll på kvantitativ forskning, och tänkte börja lägga fokus på de kvalitativa delarna som är snäppet mer komplicerade. Emma har just dragit och bibblan är i princip tom, lugnt och tyst alltså.

Nu unnar jag mig lite nätsurfande och naturgodis. När jag kommer hem ska jag klicka hem en snygg tröja från en nätshop. Jag förtjänar lite belöning! Imorgon röstar jag för belöning à la Olles och AIK! Vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0