Thousand shades of gray

Huvva va mörkt det är ute. Och jag fryser liksom bara av att titta ut. I dag vill jag verkligen bara krya ner under täcket igen! Men som de som känner mig vet, är kvällens liksom inte min tid, därav blev det inget pluggande i gårkväll och jag måste därav göra det nu. Blääääk. Men på morgonen är jag i alla fall effektiv! Nu ska jag sätta igång och leta meningsbärande enheter. Ball va? Och om två timmar ska vi koda våra intervjuer på skolan. Egentligen vill jag ringa och säga att jag har försovit mig (eller dött), men det är under min ambition. Bara att sätta igång alltså!

Såhär kul ska jag ha i dag



Det här tycker jag förresten att ni ska läsa

http://www.aftonbladet.se/debatt/article3493738.ab

Helt jävla stört, ju.

Kommentarer
Postat av: jessica

Hur kan man vara polis och ändå en kvinnomisshandlareusch . det är ju som beckfilmen skarpt läge!

2008-10-10 @ 16:14:50
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0