There you were, standing against the wall, looking cool

Sådär, ja! Nu har jag och Emlu suttit och spanat på diverse peeps i fyra jävla timmar, spännade men en aning segt också. Tanken var att vi skulle studera skillnaden mellan kvinnor och mäns kroppsspråk, och det var en himla skillnad vill jag lova! Tjejerna gestikulerade, myste ihop sig och pillade frenetiskt med nallarna, medan killarna var himla relaxade och laid-back. Vi drog slutsatsen att det beror på att tjejer går och fikar för att skvallra utav bara rackarn, medan killarna bara är där för att fylla på magen med lite snabbkrubb i form av tacobuffé. Generellt sätt alltså. Anyway, vi kände oss sjujävla oetiska där vi satt och skrev ner hur folk betedde sig, men då var det ju en väldigt ifrågasatt forskningsmetod som vi arbetade med också. Så ja, om just du var på Starz i dag så finns det en risk att ditt beteende är sparat i ett worddokument på min dator.





 

Nämen, nämen... nu ska jag hoppa i nå kläder och fixa mig lite inför i kväll så jag är klar när Marie, Jon och Jons kompis dyker för lite drickande innan förfesten! Jag har en känsla av att jag inte skulle känna mig så bekväm endast iförd... nagellack! Hoppas ni får kul i kväll! Jag ska supa skallen och dansa rumpan av mig, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0