Ska jag se det som ett hot?

Kommer ni ihåg att Ida påpekade att jag aldrig kommer att lämna det här kollektivet, då det inte finns en chans i helvete att jag kommer hitta en livspartner? Jag tror att den tanken skrämmer henne lite. Eller mycket. Jag tror att hon har börjat fundera på hur hon ska lyckas göra sig av med mig. I dag sa hon att hon hoppas att någon slaktar mig och hänger mig som en päls runt halsen.

Nu frågar jag er; Hur ska jag tolka detta? Vågar jag gå till sängs i kväll? Bör jag leja en livvakt?


Kommentarer
Postat av: Ida

Näe vetduvad, sådär har jag aldrig sagt. ALDRIG ALDRIG ALDRIG, nu kommer jag att få hatmail och brevbomber skickade till mig för att de tror jag är ond. Är väl inte mitt fel att du köpte en räv som vi blev tvungna diskutera :P

2008-10-23 @ 22:53:34
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0