Så kall så het

Jag har kommit på ett litet problem med att min Ugandaresa som räcker fram till den 23:e december - nämligen att jag måste börja skriva en önskelista nu. Att bara skriva pengar och diverse presentkort på den listan funkar liksom inte om man är barn till min mamma. Skulle jag göra det så skulle jag bara få massa annat som inte står på listan, och det är ju liksom ett lotteri huruvida presenterna blir bra eller inte då. Lägg där till att jag är en sådan person som aldrig skulle få för mig att säga att jag inte gillar en present. Slutsats: Jag måste börja med min önskelista nu.

Så nu undrar jag, har ni några tips (som alltså inte är pengar eller presentkort)? Vad står högst upp på era önskelistor? Jag känner mig lite lost in space.

På min önskelista står nu följande:

* Ett par hörlurar från WESC (Läste mig just till att man kan köpa till sladd så att de passar till mobilen för en ynka halv hundring. Sweet!)

* Ett par kängor liknande de på bilden här under (som inte verkar finns någonstans! Har just tittat igenom knappa tusen traderaannonser utan att ens hitta några liknande. På Ebay finns det nog, men vet inte om jag vågar handla där? Någon som har något tips på var liknande skor kan finnas? Någon som har erfarenheter från Ebayshoppande att dela med sig av? Eller någon som har något bra sökord, på svenska och engelska, som skulle funka för att leta efter dessa skor? Kängor känns sådär, engelskans boots känns ännu sämre....)

That's it, typ. Så nu förlitar jag mig på era tips. Jag behöver hjälp här!



Kommentarer
Postat av: Liza

Oj de e ju alltid lika svårt med önskelista...de e mkt lättare att ge ist=)

ska hålla utkik efter liknande skor till dig=)

sköt om dig stumpan!

2008-10-14 @ 21:40:59
URL: http://kookaburra.blogg.se/
Postat av: madde

smink är en bra önskegrej. mascara som håller på att ta slut kanske och allt annat som behöver fyllas på. de har du ju alla märken på osv så det blir ju inte svårt =)



frisörprodukter är också bra att önska sig när det är så fittdyrt att man inte vill köpa dem själv, typ nåt bra spray o så.. kanske schampo och balsam på det.



sockar, långkalsonger och underkläder. fan så tråkigt, men välbehövligt och lätt att önska sig.



ljus och äckligt luktande rökelser som du tycker så mkt om. det är ju lätt att önska sig och alltid bra att ha..





jaaaa.. sen kanske något köksredskap.. du bakar ju mkt så någon bra mixer kanske?



sådär, nu har du några alternativ =)

2008-10-15 @ 14:13:50
URL: http://maddekemppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0