Monday, Tuesday, Wednesday


Ny dag, nya möjligheter! Jag ska strax iväg och lägga näst, näst sista handen vid vårt grupparbete. Typ. Gud vad jag längtar tills den här veckan är över och grupparbetet är inlämnat, därefter är det i princip bara tentaplugg och tenta kvar (innan jag drar...). I eftermiddag ska vi få lite mer info om resandet också. I övrigt tycker jag att allting är ganska tråkigt just nu, det händer inte så mycket. Jag är ledig en jävla massa men ingen annan är ledig och vill göra nåt. Ska kånka ner på grönan och bunkra upp inför helgens fest idag, så att jag blir lite peppad! Och så hoppas jag att Mathilda krystar ut bebis snart! En dag kvar nu!

Nää, nu ska jag bege mig. Som ni ser så har vi trots allt rätt kul ibland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0