Luca Dahlin

Nu har jag hälsat på Mathilda, JP och lille Luca. Han är så söt pojken, ni anar inte! Och känslan av att hålla honom i famnen är obeskrivbar! Och man kan ju inte annat än bli lite avundsjuk och önska att man hade en egen liten knodd ;) Jag köpte en bebistidning och lite godis åt familjen, och jag kunde inte låta bli att låtsas för mig själv att det var min tidning, att jag var gravid och behövde läsa på lite. Men, den tiden kommer väl (om sisådär 20 år)...

Här har ni i alla fall bilder på det lilla miraklet

 





Lägg märke till att lille Luca (som hela sitt liv legat utan sol i mammas mage) är way brunare än vad jag är. Hehö.

Oj vad jag ser fram emot att spendera massor av tid med det lilla knyttet! Och jag ser fram emot att få lära mig massor, massor mer om små barn. Men gladast av allt är jag över att två av mina vänner äntligen fått det barn de längtat så mycket efter, och att jag får dela deras lycka med dem!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du passar med ett litet knytte i din famn, snälla snälla..skaffa ett barn så kan jag sköta ;) Iaf på dagtid då jag inte pluggar/tränar eller gör något annat viktigt.

2008-10-20 @ 21:35:47
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Tina

Skicka bilder!!! (Bebisbilderna, allihopa)

Du har ju min mail :P

Vi måste ha myskväll snart.

2008-10-22 @ 17:06:50
URL: http://mmskoci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0