Loneliness is better when you're not alone









Som sagt, inte den roligaste dagen i mitt liv! Och när jag äntligen handlat mig genom hela Maxi och bara hade en ynka punkt kvar på listan så visar det sig att de har bytt naturgodissort till den där nya soften, då var det nära till pillerburken. Nä, skämt åsido, men nu måste jag nu skicka ett argt brev till Maxi! Eller kanske till Liza? ;) Nu har jag i alla fall handlat en sjujävla massa solskyddskrämer! Närmare bestämt två after sun, en 50, en 30 en 15 och en 6a. Det borde väl vara en bra början i alla fall? Får fylla på resten av lagret på plats! Och så har jag hämtat ut min beställning från Asos plus kirrat lite potatisbullar... så den här dagen har trots allt blivit bättre eftersom!

Nu är jag helt slut och vill bara kasta mig i sängen. Funderar på om jag ska skippa Gordon Ramsey eller om det trots allt är ett måste? ;) Förresten, kul att ni bloggläsare blir allt fler, och att ni är helt okej bra på att kommentera! Fortsätt så och lite till!

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag får väl lov att erkänna att jag smyggluttar i din blogg då & då ;D

2008-10-16 @ 23:29:05
URL: http://amandamarklund.blogg.se/
Postat av: liza

haha, nej det är iinte min avdelning!!=)om du mot förmodan har köpt kläder eller skor, då kan du gnälla på mig!!hihihi. alltså sunes jul, jag blir aldrig less=)men å det är ju inte läänge kvar nuu tills ni drar, så spännande!!! sköt om dig, kraaam

2008-10-17 @ 08:25:31
URL: http://kookaburra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0