Jag skulle ha byggt min mur mycket högre, mycket längre, mycket mer

Sådärja! Nu var allra sista punkten runt grupparbetet avklarad i form av seminarium och opposition. Skönt! Och ingen särskilt svidande kritik fick vi, i slutändan så tror jag faktiskt att det var lärarna som fick mest kritik vilket var gode välförtjänt! En annan punkt på pluslistan är att jag har överlevt en natt med Lariam i kroppen! Ännu inga mardrömmar! Men man kanske inte ska jubla innan man är över ån, ni vet. Men ändå!

Resten av dagen ska ägnas åt att baka inför Kickans kalas, städa samt hänga med Emma och se Packat och Klart som i dag visar från Uganda! En slendid eftermiddag/kväll, om jag får säga det själv! Och i helgen skulle det förövrigt bli nykert, men tack(?) vare Madde så blir det kanske inte så. Jag menar vem kan motstå ett erbjudande som innehåller "sjunga en jävla massa sing star"? Inte jag, tyvärr.

Nä, bäst att röra på rumpenstumpen om det ska bli något gjort!



Haha. Jag tror att det stormade i Umeå i natt.



Vi firar med en basgruppsfika. Supergänget, helt klart! Jag vill fan aldrig byta basgrupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0