It's too bad, but that's me

Det är kallt och grått ute. Som fan. Tog en morgonwalk i duggregnet tidigare, och nu kan jag inte återfå värmen. Har krupit ner i två filtar i soffan, men två filtar kryper jag ner i när jag inte fryser...så det funkar liksom inte nu.
Det här ska bli en ball dag
, har jag tänkt. Jag och Emma ska strax ner på stan och göra en deltagande obeservation - meaning - vi ska sitta på ett café och spana på hur folk beter sig. I tre timmar, cirkus. Kan ju bli jävla spännande ändå.
Ikväll blir det inflyttningspartaj hos Josefinfinfin, i och för sig inte första festen i den läggan, but still. Tror det blir bra. Förra helgen var min plan att inte bli för full, och det blev faktiskt full pott på den! I kväll var min tanke att jag skulle upprätthålla förra veckans uppdrag samt inte gnälla över att måsta gå på Corona, dock kommer jag slippa den eftersom flera av brudarna tänker dra på Rex. Yippiekayey säger jag och dagdrömmer om vilken bra kväll det ska bli!

Äh, vet inte vart jag ville komma med det här, är väl bara allmänt uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0