It's gettin' hectic!

Hej å hå å alla bollar i luften på en gång. I dag är det mycket som ska hinnas med! Tänkte hinna promma till skolan, därefter är det föreläsning till 15. Klockan 16 ska jag vara nere på Folkets hus och träffa mamma så att vi kan käka middag ihop och därefter ska jag vara hos Kickan klockan 19 för födelsedagsfika (vilket betyder tvärt hem, lämna skolgrejer, hämta bakverken samt komma en kvart eller två försent). Men jag gillar hektiska dagar! Och det är betydligt lättare att kliva upp när man har fullspäckat schema och någonting (någrating) att se fram emot! Klockan är knappt sju och jag har trots allt redan hunnit avverka dusch, tillfixning och påklädning samt lagt sista handen vid baket! Och så har jag väckt Ida också, då jag känner på mig att hon ligger back på läsning och behöver ägna en morgontimma i skolböckerna. Hm, typ. Nu ska jag sleva i mig lite fil och müsli, bra bensin inför en fullspäckad dag!

Jag och Emma fixade förresten en resedagbok i går också, om ni vill hitta mig så söker ni på Elin_Pettersson, resan hittar ni lättast genom att klicka här

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehheh ja du har ju rätt men jag tror att risken att jag somnar i böckerna i eftermiddag är riktigt stor! 5,5h sömn är inte riktigt min grej :P

2008-10-22 @ 07:27:06
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0