It's a beautiful morning

Gomorron! Det här är en bra morgon! Klockan är strax halv nio och jag har hunnit kasta i två tvättar samt mailat en snubbe angående stuga i Hemavan över nyårs (hoppas, hoppas, hoppas!!!). Nu ska jag strax ut på en långpromenad med Emma. Tänk va underbart det är att komma sig upp såhär tidigt på helgerna, jag fullkomligt älskar nyktra helgmornar. Solen håller just på att gå över hustaken, och dagen är absolut som vackrast på morgonen. Jag är verkligen en morgonmänniska som tycker att soluppgång slår solnedgång med hästlängder. Energin av en soluppgång får det verkligen att sprattla i benen!

Det här kommer att bli en bra dag! Jag ska göra bort lite sysslor på dagen, och till kvällen blir det middag och bio med brudarna. Har jag sagt att brudarna är bäst? Om inte så gör jag det nu! Tänk va trist och tråkigt allt vore utan brudarna!

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för en mysig kväll bruden :) maten blev ju UNDERBART god!! :D

2008-10-26 @ 02:01:01
URL: http://roosendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0