If I ever see heaven again

Alltså jag är egentligen ganksa för det här med övervakning och identitetskoller och grejer. Ni vet, man man ingenting att dölja så...Men alltså, nu spårar det väl ändå?



Den här måndagen känns som en relativt bra måndag! I eftermiddag ska jag och Tina på BB och besöka Mathilda, Paul och lillbebben! Jag längtar mig galen! Men faktum är att jag måste lägga av med det här bölandet som dyker upp så fort jag tänker på lillknodden! Jag tycker att det är lite skrämmande att se hur mycket modersinstinkten har växt de senaste året/åren! Jag börjar halvböla varje gång jag ser en gravid kvinna! Halleluja! 
Jag har lovat att baka lite till Kickans kalas på onsdag också, så det ska jag dona med också, måste börja lite smått i dag! Jag blir så glad när det finns någonting att baka till, eftersom jag inte är typen som bakar massa till mig själv och sedan sitter i soffan och glufsar! Så jag är glad att jag kan baka åt andra nu, troligen blir det en kladdkakagrej och tryfflar... men vi får se!

Nä dags att ta sig lite frukost och få någonting vettigt gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0